gps.mitel.pl
Menu

Rozwiązania

Każde urządzenie wielofunkcyjne kryje w sobie sprawdzone rozwiązania i liczne innowacje technologiczne, które zwiększają możliwości poprawiając wydajność Państwa wydruków.

Jednym z bardzo istotnych elementów zarządzania drukiem jest ich kontrola. Większość firm nie przykłada uwagi na to ile procent ich obrotu pożerają wydruki. po przez Nasze długoletnie doświadczenie możemy sporządzić mini audyt jak zminimalizować koszty wydruków i kopiowania dokumentów oraz zmniejszyć zanieczyszczenie środowiska naturalnego:

10 przykazań jak zmniejszyć koszty wydruku

  1. Drukuj w odpowiedniej drukarce. Drukarki sieciowe i duże urządzenia wielofunkcyjne są tańsze w eksploatacji niż osobiste, biurkowe drukarki. Urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w finiszery skracają czas potrzebny na przygotowanie dokumentów.
  2. Skanuj zamiast kopiować. Do pracy potrzebujesz informacji zawartych w dokumencie, a nie zadrukowaną kartkę papieru, dlatego częściej zamiast kopiować dokument zeskakuj go i przechowuj w wersji elektronicznej.
  3. Sprawdź dwa razy zanim wydrukujesz. Wiele dokumentów jest drukowanych kilkakrotnie, ponieważ zawierają błędy. Aby tego uniknąć dokładne sprawdzaj dokumenty przed wydrukiem, a w przypadku druku wielu kopii stosuj funkcję wydruku próbnego.
  4. Czy rzeczywiście potrzebujesz to drukować? Drukuj tylko ważne dokumenty, które muszą mieć formę papierową. Do poprawek stosuj narzędzia komentarzy w edytorach tekstów. Dokument elektroniczny zawsze zdążysz wydrukować – nie musisz tego robić na zapas.
  5. Drukarka nie działa! Stosuj narzędzia do wydruku podążającego (follow-me-printing), aby uniknąć komplikacji w przypadku awarii jednego urządzenia. Do zarządzania flotą urządzeń stosuj narzędzia do zdalnego monitorowania ich stanu.
  1. Zarządzaj dostępem. Nie wszyscy potrzebują mieć możliwość druku w kolorze lub wysyłać faksy. Zarządzaj dostępem do urządzeń lub ich funkcji redukując koszty, jednocześnie zwiększając produktywność całego systemu.
  2. Świadomość kosztów. Pozwól użytkownikom dowiedzieć się ile kosztują wydruki, które generują, a zaczną redukować koszty na swoim stanowisku pracy. Stosuj limity wydruków aby zwiększać świadomość użytkowników.
  3. Formatuj dokumenty przed wydrukiem. Odpowiednie sformatowanie e-maili, stron WWW i innych dokumentów (np. małe marginesy, mniejsza czcionka, mniejszy nagłówek i stopka, eliminacja wydruku tylko jednego-dwóch wierszy na stronie) znacznie zmniejszy koszt ich wydruku.
  4. Dobre zwyczaje drukowania. Stosuj zasady ograniczające koszty i zanieczyszczenie środowiska: domyślnie drukuj dwustronnie, drukuj wiele stron na jednym arkuszu tam gdzie to tylko możliwe, nie używaj koloru jeśli go rzeczywiście nie potrzebujesz.
  5. Ktoś zabrał moje dokumenty! Funkcja wydruku poufnego uchroni Cię przed utratą wrażliwych informacji oraz koniecznością ich ponownego drukowania.

 


 

 


 


10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą

1) Niższe koszty drukowania. 

Podstawową korzyścią z wdrożenia procedur optymalizacyjnych jest obniżenie kosztów drukowania – nawet o 30%!

2)Efektywne wykorzystanie urządzeń.

W każdej firmie, wśród urządzeń składających się na flotę drukującą, znajdują się takie, bez których firma nie mogłaby funkcjonować, ale i takie, które głównie pokrywają się kurzem.Optymalizacja floty pozwoli zatem w pełni wykorzystać potencjał posiadanego sprzętu i zmaksymalizować jego wydajność

3)Drukowanie do pasowane do rzeczywistych potrzeb biura.

Analiza wykorzystania sprzętu w firmie pozwala na odpowiednie dobranie typu urządzeń do każdego departamentu i przypisanie poszczególnym pracownikom szczegółowych uprawnień. Dzięki personalizacji procedur drukowania każdy pracownik może produkować potrzebne materiały w sposób efektywny i zgodny z jego oczekiwaniami i obowiązkami.

4)Wygodna i tania dystrybucja dokumentów.

Kolejnym aspektem mało efektywnego wykorzystania floty drukującej jest niepotrzebne, „automatyczne” drukowanie wszystkich dokumentów – notatek, maili, roboczych wersji materiałów korporacyjnych – w celu przekazania ich dalszym odbiorcom. – Takie działania generują koszty, których można uniknąć stosując skuteczne procedury digitalizacji korespondencji.

5)Odciążenie wewnętrznego działu IT.

Korzystanie z usług zewnętrznego podmiotu w zakresie zarządzania flotą drukującą pozwala w znacznym stopniu odciążyć wewnętrzny dział IT. Zadania związane z konserwacją, serwisowaniem, zaopatrzeniem w materiały eksploatacyjne są odpowiedzialnością zatrudnionych zewnętrznie specjalistów. Dla przedsiębiorstwa oznacza to stale sprawną flotę drukującą i efektywniejsze wykorzystanie zasobów ludzkich własnego działu IT.

6)Flota pod kontrolą.

Automatyczny odczyt liczników pozwala na pełny dostęp do wiarygodnych informacji niezbędnych do sporządzania rozliczeń miesięcznych i wystawiania faktur. Informacje są pozyskiwane szybko, bez przekłamań i bez konieczności angażowania pracowników firmy.

7)Urządzenia pod opieką profesjonalnego serwisu.

Dzięki temu materiały eksploatacyjne są dostarczane zawsze „na czas”, a urządzenia naprawiane natychmiast po rozpoznaniu usterki przez system zarządzający. Korzystanie z profesjonalnej i skutecznej opieki serwisowej gwarantuje spokój i przekonanie, że użytkowany sprzęt będzie działał zgodnie z jego przeznaczeniem. Ponadto przekazanie opieki nad całą flotą jednemu podmiotowi usprawnia procedury serwisowe, przyspiesza czas reakcji, ułatwia komunikację i przyczynia się do redukcji wydatków.

8)Zapewnienie bezpieczeństwa środowiska pracy i poufności wydruków.

Zoptymalizowanie floty pozwala wdrożyć rozwiązania zapobiegające zaginięciu wydruków i wyciekom informacji. Umożliwiają to procedury autoryzacji użytkowników, monitorowanie wszystkich operacji wykonywanych przy urządzeniach oraz rozwiązania do kontroli procesu produkcji dokumentów. Nadanie pracownikom szczegółowych uprawnień do korzystania z określonych zasobów zapobiega przejęciu wydruków przez osoby niepowołane.

9)Wydajne zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi.

zlecenia obowiązku zaopatrzenia biura w materiały eksploatacyjne jednemu podmiotowi zewnętrznemu oraz kupowania takiej ich ilości, jaka jest potrzebna. W magazynach nie zalegają więc zapasowe tonery i tusze od wielu różnych producentów, które nie zostaną już wykorzystane, bo np. drukarka się zepsuła, a jej naprawa jest nieopłacalna. – Ponadto zlecenie zarządzania zaopatrzeniem jednemu podmiotowi zewnętrznemu pozwala na automatyzację procesu i przyczynia się do skrócenia czasu przestojów urządzeń.

10)Oszczędność przestrzeni biurowej.

Efektywność floty wiąże się z jej racjonalizowaniem, a nie wielkością! Odpowiednie zaaranżowanie przestrzeni biurowej pod względem pokrycia urządzeniami drukującymi, dopasowanie liczby pracowników do liczby drukarek pozwoli oszczędzić miejsce w biurze i stworzyć ergonomiczne środowisko pracy.


Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą, bądź macie jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt.

15-688 Białystok,
ul. Przędzalniana 14 lok. 2

tel. 85 744 83 00
fax 85 744 83 01

zobacz na mapie

19-300 Ełk,
ul. Suwalska 69A

tel. 87 621 37 43
fax 87 624 37 44

zobacz na mapie

Infolinia 801 50 50 05

e-mail: mitel@mitel.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji
pn-pt 7:30 – 15:30

napisz do nas